وبلاگ شخصی نادر خرمشاهی
وبلاگ شخصی نادر خرمشاهی

وبلاگ شخصی نادر خرمشاهی

رستوران بین راهی

رستوران بین راهی -درس مقدمات طراحی معماری ۱  

برای ساخت این ماکت ازچوب بالساوبرای شاشی آن ازیونولیت استفاده شده است. 

دراین ماکت برای نشان دادن جریانه آب رودی که ازکنارساختمان میگذردازدیوداستفاده شده که به صورت دوبه دووپشت سرهم روشن وخاموش میشوند. 

درسالن رستوران وبوفه ی آن نیزدیودهایی نصب شده است. 

من معمولاماکت هایی که میسازم دوست دارم بابقیه ی ماکت هاتفاوت داشته باشه برای همین دنبال ایدهای نوبرای ساخت ماکت هستم.خوشحال میشم اگه ایده ای نویاطرح جدیدی داشته باشیدبهم بگید.

  

   

 

   

 

  

این هم دوتاکروکی ازکارهام  

این کروکی ازیکی ازمحله های قدیم  دزفول است که با آب مرکب راندوشده     

 

واین کروکی هم کاری باخودنویس هست که انجام دادم.

 

  

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا شنبه 19 مهر 1393 ساعت 22:21

خیلی قشنگ بودن
همه کاراتون

yeganeh جمعه 22 آذر 1392 ساعت 22:58

salam aliye azizam movafaq bashi.

رسول رضایی سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 11:17 http://www.rasoulrezaei.blogfa.com

سلام نادر جان.
تبریک میگم بخاطره کارهای قشنگت و طرحهای نازت.
راستش من طرح 4 دارم و موضوعش استراحتگاه بین راهیه.
حقیقت من در این مورد چیزی پیدا نکردم. و فقط نزدیکنرین چیزی که پیدا کردم رستوران بین راهی اونم تو وبلاگ شما دوست خوبم بود.براتون مقدور هست یه لطفی کنی و پلان و نمای و برش اون رو برام بفرستی
ممنون میشم و جبران خواهم کرد.
architect_1385@yahoo.com

سلام
مرسی لطف داری شما.
ببخشیدکه دیرجواب پیامتودادم
این خیلی وقته به دلیل مشکلات وکارای دانشگاه به وبلاگم سرنزدم
تاچندروزدیگه حتمابرات میفرستمشون دوست خوبم.
تحویل پروژه دارم این چندروزه گیرم سرم خلوت شدحتمامیفرستمشون برات
بازم میگم ببخشیدکه دیرجوابتوداد.

golestani دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 21:45 http://architect88.blogfa.com

سلام
کارات خیلی قشنگه
موفق باشی

سلام
مرسی نظرلطفه شماست
شماهم موفق وپیروزباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد