وبلاگ شخصی نادر خرمشاهی
وبلاگ شخصی نادر خرمشاهی

وبلاگ شخصی نادر خرمشاهی

ویلای مسکونی

 

عکس هایی که می بینید مربوط به یک ویلای مسکونی است که برای درس طرح1 طراحی کردم وساختم.

سایت این ویلای مسکونی درکوی حافظ درپشت فرمانداری شهرستان دزفول است.

چند ویژگی های این سایت به شرح زیرهستند:

1)وجودشیب10 درصدبه سمت رودخانه

2)وجودچشم اندازی زیبا چون دربالای رودخانه ی دزقراردارد

3)سایت مثلثی شکل

4)مساحت بالای این سایت که حدود5000 متربودومن برای طراحی این ویلا3000 متربرای سایت درنظرگرفتم.

5)اب وهوای گرم ونیمه مرطوب

این ویلادر3طبقه طراحی شده،طبقه همکف بامساحت حدود430مترمربع،طبقه اول بامساحت حدود200مترمربع وطبقه دوم بامساحت100مترمربع.

به دلیل شکل مثلثی سایت ووجودشیب طراحی دراین سایت سخت بود ومن برای طراحی دراین سایت بامشکلات خیلی زیادی مواجه شدم وباکمک استادعزیزم آقای دکترشایان تونستم مشکلات طراحی خودم روحل کنم.

تونستم بانمره ی19 که بالاترین نمره ی کلاس بوداین درس روسپری کنم.

استادشایان درطول ترمی که گذشت کارهای خیلی زیادی میخاست ومارومجبوربه انجام کارمیکرد،ترم سختی بودولی خیلی پرباربود.

ازهمین جامن ازاستادشایان تشکرمیکنم چون خیلی چیزاازشون یادگرفتم وخیلی برامون زحمت کشید.